دوست نادیده و عزیزی دارم که همیشه به من لطف داشته و داره . چندی پیش بهم گفت یه شعر از حافظ به نیت ایشون بذارم که بهشون گفتم کاری که از من خواستی از یه ادیب بر میاد نه من که با لطف همیشه گیش باز هم من رو نواخت . به هر حال این غزل زیبا از حضرت حافظ رو به دوست نادیده و خوبم سارا تقدیم می کنم . تا چه قبول افتد و در نظر آید :کنون که بر کف گل جام باده صاف استبه صد هزار زبان بلبلش در اوصاف است یادداشت های یک عقرب صورتی !...
ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال میکنید
برچسب: نگاه,قلاب,صراف, نویسنده: بازدید: 185 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 1:05