یادداشت های یک عقرب صورتی !

خرید بک لینک
دوست نادیده و عزیزی دارم که همیشه به من لطف داشته و داره . چندی پیش بهم گفت یه شعر از حافظ به نیت ایشون بذارم که بهشون گفتم کاری که از من خواستی از یه ادیب بر میاد نه من که با لطف همیشه گیش باز هم من رو نواخت . به هر حال این غزل زیبا از حضرت حافظ رو به دوست نادیده و خوبم سارا تقدیم می کنم . تا چه قبول افتد و در نظر آید :کنون که بر کف گل جام باده صاف استبه صد هزار زبان بلبلش در اوصاف است یادداشت های یک عقرب صورتی !...

ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال می‌کنید

برچسب: نگاه,قلاب,صراف, نویسنده: بازدید: 185 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 1:05

لطفن نخونید . این صرفن یه تخلیه ی روانیه . همین !1- به قول جان کافی : خسته ام رئیس .2- بابا می گفت : اگر من مردم سر خاکم اگر ماهور بزنن زنده می شم . پیش از فوت بابا به دوستی گفتم اگر مردم سر خاکم Comfortably numb رو Play کنید زنده می شم . بابا دروغ می گفت . زنده نشد . دیگه به اون دوست هم دست رسی ندارم وگرنه حرفم رو پس می گرفتم .3- دیروز تو کارخونه حرف قبر بود گفتم : من که وارث ندارم . ب یادداشت های یک عقرب صورتی !...

ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 1:05

صفحه بندی